- klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening en of product. Wij willen u hierdoor graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt uw klacht mailen naar info@thekidscars.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht in behandeling nemen en de klacht voor u proberen op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten wij meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u uiteraard op de hoogte.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.